Unga mammor

Okej nu gick nyfiken i en strut så jag fortsätter..

Efter att jag skrev förra inlägget hamnade jag på Kissies blogg. Inga kommentarer om den tjejen menmen..störde mig på en grej. Att hon HATAR unga mödrar? men hur definierar hon hatar och varför hatar hon dem?och sen när kostar det att göra abort?

Jag tycker det är skitballt och vara ung morsa. Det blir ju roligare för barnet sen också.. Jag har alltid sagt att "klart jag gör abort om ja blir gravid nu" Man går ju i skolan och måste kunna försörja sig. Men nu är jag 18 och jag tycker inte det är så konstigt om man skulle få barn nu. Inte det att jag försöker och skaffa, men skulle det ske så skulle man nog få sig en tankeställare. Plus att jag så gärna hade velat se hur den skulle se ut haha.. Dessutom är det stor risk att om man skulle göra abort att det skulle bli komplikationer efteråt. Tänk er och göra abort och sen bli steril...Ångeest?

Känns i alla fall som allt fler o fler unga får barn och att det är en ny slags trend. Det är väl deras ensak.

 /Mel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0