Vit vecka

Skulle precis sätta mig o skriva så ringer det på dörren.. en man jag inte kände igen. Men det visade sig bara vara blomsterbud. Jättefin bukett med rosa rosor.. läste på lappen och trodde att det va från någon beundrare. Men nej, det va till mamma från min kusin. "En vårblomma till världens bästa moster".. Auuuw.. erkänn gulligt? Jag hade känt mig jävligt uppskattad.

Denna veckan har jag en vit vecka.. jag är inte alkoholist. Jag ska bara avstå från massa skräpig mat som gör onytta på min kropp. Jag är jättemotiverad den här gången och det har funkat utmärkt efter en halv dag.. och det SKA funka hela veckan med.

Jag har varit sugen på att strosa i ett köpcentrum hela dagen. Inte nordstan!!! Högst rankat är Kungsmässan.. men det får bli Allum. Går ju snabbt att åka till o så.

På onsdag ska vi ha en aktivetitetsdag i Skatås.. vi ska tävla klassvis i olika grenar, tex dragkamp? Ärligt talat, ingen vill gå dit och varför? För att fylla ut tiden lite eller.. läägg ner! Sen är det kul, för jag hittade en sida om min skola. En gammal lärare som startat den och det är typ bara massa skitsnack o gossip på den. Lyssna på det värsta då.. ANStäLLDA lärare!!! asså lärare som jobbar på skolan nu.. tipsar in till sidan och berättar saker. Egentligen är det inte skitsnack för det är sanna grejer som skrivs.

/ Mel ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0