Welcome to the world

vad sur jag blir på skolan nu asså. Kommer dit och läraren säger typ två ord sen får vi gå. Har håltimma i 2 timmar tills nästa..  då ska vi bara lämna tillbaka boken få ett betyg o dra. Hade kunnat vara hemma o plugga på de grejer vi har kvar istället.  Men om 45 min ska jag iaf köra :D Det ska bli skitkul! Fram tills dess ska jag bara slappa lite. Förkylningen sitter i o kroppen blir helt cp av den. Hoppas jag är i ett lite bättre tillstånd imorgon eftersom vi ska ut. Psykiskt taggad med not fysiskt! Det löser sig...

Puss
/ mel ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Aa det är skönt att någon förstår..

Du går i Jalles klass va? :)

2009-05-28 @ 21:28:32
URL: http://sarahagglof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0