WoHoO

Gud va tråkigt jag har! sitter här framför datorn och lysnar på jonas brothers (inte för att dom e bra, utan för att inte har nått bättre för mig). Fick reda på en stund sedan att Mel och Nettan har hyrt film UTAN MIG! lämnar mig helt ensam en fredag, dom kan dra åt helvete :D dom hyrde tydligen donkey punch som är en skräckfilm som är så misslyckad att den blir rolig! den måste man se :D
imorgon är det eurovision :D:D wohooo! ska antagligen ta hem lite folk och kolla här hemma eller så går ja till Gretas med slamp Adriano, kanske inte är så kul att gå med nån som bara slampar runt! va ska ja göra under tiden lixom? stå och runka i baren eller?

imorgon håller vi på dessa bara så ni vet det! någon av dom vinner :P


Azerbaijan. Arash ft AySel - Always


Grekland. Sakis Rouvas - this is our night


Island. johanna - is it true


Ukraina. Svetlana - be my vallentine



Norge. Alexander Rybak - Fairytale


Danmark. Brinck - belive again


Turkiet. Hadise - dum tek tek


MED MÅNGA FLER! kommer inte på alla så på rak hand :)

men chansen att jag blir glad över vinnaren imorgon är iaf större än den brukar :D så det är bra...
nu orkar ja inte mer...

puss och smek på ballen!
Puttefnask!


Kommentarer
Postat av: Adrianooo

Dina inlägg är boooring...

2009-05-15 @ 23:56:23
URL: http://adrianooo.blogg.se/
Postat av: viktoria

rak hand? rak arm heter det!!

2009-05-16 @ 12:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0