XoXo

God kväll :) Siitter här på sängen med en nyduschad Roxie! Hon luktar så gott o är så mjuk nu.. sötisen.
Laptop är nog en av de grymmaste uppfinningarna haha. Och mina naglar är nyfixade så jag slipper dampa när jag skriver på de platta tangenterna.

När jag satt och gjorde naglarna läste jag i en tidning. Så va det ett reportage om en tjej som fick reda på att hon va med barn i åttonde månaden. Ihh va hände där? Hon gick på p-piller också :S Känns tryggt o så!

Inte blivit så mycket bloggande idag. Har spenderat hela dagen med Simon. Han kom till mig efter att han klippt sig, så fin så. Självklart skulle han ha Max.. han åt framför mig och jag tog inte ens en enda pommes frites. Jag lovar att en hamburgare har aldrig sett så god ut!! haha. Orättvist att vissa kan äta utan o lägga på sig. Sen gick vi hem o kollade sista avsnittet av Gossip girl säsong 2. Det slutade precis som jag ville!!! wiiiee. Blev nästan tårögd haha :') Sen va det desperate housewives. Så det blev en riktig serietisdag, serienördar som vi är :D

Imorgon är det ju aktivitetsdag i Skatås men jag bangar seriöst den. Har 3 inlämningar o ett prov som väntar så ska få gjort lite sånt. Då är det ju inte skolk? Hemmastudier. Ska träna med Nathalie meed.

Måste nog sova nu innan jag blir hungrig..
/ Melanie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0